De Business

Punem punctul pe știi

Dandana cu RCA

Subtitlu

miercuri, 01 septembrie 2010, 12:12
2 MIN
 Dandana cu RCA

Un iesean a inceput un razboi cu filiala ieseana a societatii Carpatica Asigurari. Firma de asigurari este acuzata ca prefera sa repare piesele masinilor avariate, desi ar trebui schimbate cu altele noi, ignorind sfaturile mecanicilor auto. In replica, reprezentantii Carpatica Asigurari apreciaza ca dorinta reclamantului reprezinta doar un moft.

Vasile Cozma afirma ca la inceputul saptaminii trecute, aflindu-se la volanul unui Renault Clio, a fost victima unui accident in urma caruia i-a fost avariata portiera fata din dreapta masinii. Cel vinovat de producerea accidentului era asigurat la Carpatica Asigurari. "A doua zi am fost la Centrul de Daune de la Carpatica si mi-au pus la dispozitie o lista cu 12 service-uri auto agreate de ei. Am fost la patru dintre acestea, iar maistrii si inginerii de la acestea mi-au indicat ca trebuie o portiera noua si ca nu iese lucrarea buna daca o chituieste pe cea avariata. De acest lucru mi-am dat si eu seama, mai ales ca firma de asigurari vrea sa cheltuie cit mai putin cu reparatiile masinii. Din ce am inteles eu, reparatia portierei costa aproximativ 800 de lei iar o portiera noua costa 1.200 de lei", detaliaza Cozma. Acesta spune ca daca portiera i-ar fi reparata si nu schimbata s-ar folosi foarte mult chit, ceea ce ar putea conduce la o deteriorare ulterioara foarte rapida.

In replica, reprezentantii societatii de asigurari spun ca dorinta pagubitului nu poate fi indeplinita. "Am fost amindoi la doua service-uri si inginerii au spus ca portiera poate fi reparata. Toti cei care vin cu masinile avariate vor sa le punem piese noi, dar nu se poate. Chiar legea spune ca piesele care pot fi reparate nu trebuie sa fie schimbate. El spune ca noi reparam portiera cu ciocanul, dar service-urile agreate de noi sint dotate cu utilaje cu care trag tabla", a spus Bogdan Macovei, inspector daune la Carpatica Asigurari. Inspectorul de daune spune ca mecanicii de la service-urile auto au tot interesul sa prefere schimbarea unei piese decit sa o repare. "Se iau aceiasi bani pentru manopera si nu se mai consuma materiale pentru reparatii. Cu alte cuvinte, scot mai multi bani intr-un timp mai scurt. Bineinteles ca prefera sa schimbe decit sa repare. Totusi, avem service-uri care vor sa munceasca si fac o treaba foarte buna", a completat Bogdan Macovei. Cozma insa este decis sa mearga pina la capat pentru a obtine o portiera noua. "Am facut reclamatie la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor si la Sibiu, unde este sediul de resedinta a firmei de asigurari. Nu ma las pina nu-mi pun o portiera noua", spune reclamantul.

Comentarii