De Business

Punem punctul pe știi

Topul reclamatiilor este condus detasat de firmele de repartitoare

vineri, 30 martie 2012, 19:07
2 MIN
 Topul reclamatiilor este condus detasat de firmele de repartitoare

 Zeci de ieseni au reclamat la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi firmele de citire a repartitoare. Acestia acuza modul de calculare a facturilor de incalzire sustinind ca sint incarcate. “Ziarul de Iasi” a solicitat CJPC Iasi realizarea unui Top 5 a celor mai reclamate societati din judet de la inceputul anului si pina in prezent. Surpriza a fost ca pe primul loc sa fie Techem Services SRL. 52 de ieseni au reclamat modul de repartizare a cheltuielilor cu  încalzirea, respectiv facturile mari la incalzire. „Inca nu avem reclamatii pentru facturile foarte meri care s-au primit in ultima perioada la intretinere. Ceea ce am primit pina acum sint reclamatii inaintate de proprietarii de apartamente cu centrale care contesta faptul ca li s-au adaugat la intretinere in plus 60-80-100 de lei pentru simplul fapt ca prin casele lor trec tevile prin care sint incalzite apartamentele care nu au centrala“, a mentionat Daniel Piftor, comisar sef CJPC Iasi. Pe locul doi in topul reclamatiilor se afla Ista Romania SRL cu 45 de reclamatii. Ca si in cazul primei societati, iesenii reclama modul de repartizare a cheltuielilor cu incalzirea. Pe locul trei se afla RSC&RDS, 42 de clienti fiind nemultumiti de frecventa intreruperii serviciilor de furnizare a serviciilor, refuzul de reziliere a contractului sau nerspectarea prevederilor contractuale. „Am avut reclamatii care vizau si facturi incarcate, scoaterea unui post din grila de programe, taxa de reconectarea incasata abuziv, deconectare abuziva, neprimire decodor sau prelungirea abuziva a contractului“, a detaliat Piftor. Pe locul patru este E.ON Energie, care a adunat 39 de reclamatii, 31 fiind la energia electrica si 8 la gaze naturale. Nemultumirile consumatorilor au fost legate de facturi incarcate, intreruperi in furnizarea de energie electrica sau gaze, soc electric, parametri necorespunzatori ai energiei furnizate (variatii de tensiune),  impunere verificare instalatie de gaze sau deconectare abuziva. Compania de telefonie mobila Orange se situeaza pe ultimul loc in Top 5 cu 31 de recalmatii. Refuzul rezilierii contractului, facturi incarcate, calitatea slaba a semnalului, neinchiderea contului, percepere de taxa pentru schimbarea cartelei, neoperarea platii facturii sau telefoane defecte achizitionate sint doar citeva din spetele reclamatiilor.

Comentarii