Clientii E.ON Gaz s-au trezit taxati pentru servicii pe care nu le-au vazut

duminică, 27 septembrie 2009, 22:08
3 MIN
 Clientii E.ON Gaz s-au trezit taxati pentru servicii pe care nu le-au vazut

Mai multi ieseni acuza E.ON Gaz ca a trimis facturi pentru verificari ale instalatiilor de gaz care nu au avut loc niciodata. Oficialii E.ON s-au ferit sa faca prea multe comentarii, dar au precizat ca "prioritatea este asigurarea sigurantei in utilizarea gazelor naturale".

E.ON Gaz a inceput sa emita facturi pentru controale "fictive". Situatia a fost remarcata de mai multi ieseni care au primit facturi pentru servicii de verificare a instalatiilor de gaze despre care sustin ca nu s-au efectuat. Un astfel de caz este cel al Angelei Miron. Femeia a declarat ca prin factura cu numarul 501669546 din data de 14.08.2009 a fost pusa sa plateasca suma de 21,05 lei pentru "servicii verificari".

Miron a explicat ca verificarile facturate nu au fost niciodata executate. Mai mult, pe data de 20 iulie, cind s-ar fi facut verificarile respective, familia Miron nici nu se afla in tara. "Am si achitat pentru ca nu era o suma mare. Dar ca sa ma lamuresc despre ce lucrari este vorba, am sunat la Tirgu Mures, unde mi s-a spus ca este vorba despre lucrari de verificare a instalatiei interioare. In perioada respectiva, nu era nimeni acasa, fiind in concediu si plecata din tara", a explicat Angela Miron. Aceasta a adaugat ca de la Tirgu Mures a fost anuntata ca factura emisa are la baza un proces-verbal, semnat atit de beneficiar, cit si de angajatul E.ON care a efectuat verificarea. "Eu nu eram in tara, si nici altcineva nu era acasa. Nu am semnat nici un astfel de proces-verbal despre care vorbesc cei de la E.ON", a comentat Miron.

Situatia nu este singulara. Si Cristian Sofronie, care locuieste pe soseaua Nationala, a afirmat ca a primit o factura asemanatoare, pentru servicii de verificare care nu au avut loc. Tot pentru verificari fictive, Georgeta Gheorghiu, care locuieste in Soseaua Nicolina, a fost somata de furnizorul de gaze sa-si achite factura. Femeia a mentionat ca a primit o notificare de plata pentru intirziere, urmind sa fie data in judecata daca nu plateste. "Pe 17 septembrie am primit o factura in care mi se aducea la cunostinta ca trebuie sa platesc suma de 21 de lei pentru verficarea instalatiei de gaz, care s-ar fi facut in mai, insa nu a fost la mine in apartament nici un angajat al E.ON Gaz ca sa faca aceasta verificare. Asta m-a deranjat mai putin, nu am inteles insa de ce am primit abia in septembrie factura pentru luna mai, impreuna cu o notificare de plata si punere in intirziere. Mi s-a adus la cunostinta faptul ca, daca nu achitam factura pina pe 22 septembrie, E.ON ma dadea in judecata ca sa isi recupereze banii. Am platit ce trebuia, dar as vrea sa stiu de ce facturile de la E.ON Gaz ajung atit de tirziu, fiindca nu aveam nici un motiv sa ma eschivez de la plata serviciilor oferite", a specificat Gheorghiu.

La sesizarile facute, oficialii E.ON Gaz au emis un raspuns, dupa care au afirmat ca vor reveni cu un alt punct de vedere. In raspunsul initial, furnizorul de gaze subliniaza importanta verificarilor si reviziilor la instalatiile de gaze.

Reprezentantii E.ON s-au ferit sa faca vreun comentariu asupra situatiilor semnalate si a recomandat consumatorilor "care au nelamuriri privind facturile de servicii sa se adreseze Centrului de Relatii cu Clientii, de pe strada Agatha Barsescu, nr. 4 bis".

Comentarii