Ghidusii la "telefonul cetateanului"

duminică, 05 august 2001, 23:00
2 MIN
 Ghidusii la "telefonul cetateanului"

Focsanenii par a fi luat in serios "deschiderea" autoritatilor locale prin actiunea supranumita "telefonul cetateanului". Aceasta insa numai ca idee, pentru ca majoritatea sesizarilor transmise in primele 24 de ore ale functionarii firului direct cu edilii au fost, de fapt, cam "pe dinafara".
Conform informatiilor furnizate de purtatorul de cuvint al Primariei Focsani, Dan Cazaciuc, prea putine dintre apelurile primite pina acum de la cetateni ar fi avut o rezolvare care tine de competenta municipalitatii. "Un cetatean a sunat sa sesizeze Primaria ca nu gaseste piine fara sare in Piata, iar altul sa ne ceara sa-i spunem de la care din fostele lui locuri de munca, IAS-uri, isi poate lua o adeverinta necesara pentru a-si completa dosarul de pensie. Un alt focsanean a dat telefon ca sa reclame ca, din cauza serviciilor CUP, are presiune prea mica la boiler. Evident, i-am transmis ca vom sesiza lucratorii regiei si ii vom da un raspuns", a spus Dan Cazaciuc. El a mentionat ca, din pacate, prea putine persoane isi asuma responsabilitatea sesizarilor si, de obicei, refuza sa isi decline identitatea. "Cind ii intrebam numele si adresa nu vor sa le spuna. De cele mai multe ori, auzim replica «lasati ca mai revin eu cu un telefon»", a marturisit purtatorul de cuvint.
"Telefonul cetateanului" a devenit functional la Primaria Focsani din aceasta luna, si poate fi apelat non-stop de catre cei care au de facut sesizari sau reclamatii catre municipalitate. Toate problemele ridicate la numarul 233.333 sint notate intr-un registru special iar dupa analiza sesizarilor, in decurs de citeva zile, cetatenii in cauza vor primi acasa si un raspuns scris. (L. GROSEI)

Comentarii