"Telefonul cetateanului" s-a racit

vineri, 16 noiembrie 2001, 00:00
1 MIN
 "Telefonul cetateanului" s-a racit

La trei luni de la inaugurare, la indicatia directa a premierului Adrian Nastase, "telefonul cetateanului" a devenit aproape un simplu obiect de mobilier. Dupa ce in primele zile de functionare, la Primaria Focsani pe numarul 23.33.33 s-au primit sistematic cele mai ciudate apeluri, cetatenii au uitat aproape de noul mijloc de sesizare a autoritatilor locale. "Fenomenul" a fost confirmat de Dan Cazaciuc, seful Directiei de Comunicare si Relatii cu Publicul din cadrul municipalitatii. "Nu se mai primesc telefoane pe acest numar, in orice caz, nici nu se compara cu ceea ce era la inceput. Acum primim cel mult un telefon pe saptamina", a spus Cazaciuc.
De mentionat ca "telefonul cetateanului" a devenit functional la Primaria Focsani din luna august. Numarul la care se pot face si acum apeluri non-stop este acelasi 233.333. Toate aspectele sesizate de focsaneni sint notate intr-un registru special. Dupa analiza acestora, in decurs de citeva zile, cetatenii in cauza trebuie sa primeasca acasa un raspuns scris privind rezolvarea problemei lor. (L. GROSEI)

Comentarii