Cazul Caracal: Neglijență în serviciu în preluarea si gestionarea apelurilor 112

marți, 30 iulie 2019, 12:45
1 MIN
 Cazul Caracal: Neglijență în serviciu în preluarea si gestionarea apelurilor 112

DIICOT Craiova va extinde ancheta în cazul crimelor din Caracal cu privire la neglijență în serviciu în preluarea si gestionarea apelurilor 112, au declarat surse judiciare. Ancheta este in rem.

Reamintim că raportul Ministerului de Interne a relevat că polițistul din Olt care a discutat cu Alexandra Măceșeanu la 112 a avut ”atitudine refractară și nu s-a implicat în obținerea de date”, motiv pentru care a decis sesizarea procurorilor.

Același raport al MAI arată că polițistii din Caracal au sunat-o de două pe Alexandra Măceșeanu pe telefonul lui Gheorghe Dincă, de pe care fata sunase la 112, pentru a-i cere informații suplimentare despre locul în care era închisă, arată raportul intern al Ministerului de Interne.

În plus, un raport oficial al Serviciului de Îndrumare și Control din cadrul Parchetului Parchetului General arată încă o disfucționalitate majoră în dosarul crimelor din Caracal: între telefoanele Alexandrei la 112 și înregistrarea dosarului la Parchetul de pe lângă Judecătoria Caracal au trecut 5 ore. Rezultatul acestei întârzieri? ”Solicitarea și dispunerea măsurilor necesare în vederea localizării și identificării autorului cu întârziere”, arată raportul făcut public de Parchetul general.

Comentarii