Pentru ce impune Samsung semnarea unui acord de confidenţialitate

miercuri, 29 martie 2017, 22:23
1 MIN
 Pentru ce impune Samsung semnarea unui acord de confidenţialitate

Cu puţin timp înainte ca Samsung să anunţe lansarea Galaxy S8, un client din Singapore se pare că a avut probleme cu un Galaxy S7 Edge şi s-a creat un întreg scandal pe marginea acestui subiect.

Mai exact, în urma eşecului Note 7, Samsung a luat decizia să dea în judecată orice client care semnează un acord de confidenţialitate, iar apoi se plânge că a primit un dispozitiv mobil defect.

Povestea a început în data de 23 februarie, când un bărbat din Singapore a achiziţionat un Galaxy S7 Edge, iar la numai 6 zile după acest moment, produsul s-a supraîncălzit. Clientul a solicitat Samsung un schimb al telefonului, iar reprezentanţii companiei i-au solicitat întâi semnarea unui acord de confidenţialitate, în care erau precizate următoarele aspecte:

„Prin acceptarea Dispozitivului Mobil, eşti de acord ca nici direct, nici indirect (inclusiv anonim sau prin pseodonim) să scrii, să discuţi, să difuzezi, să publici sau să republici în media (inclusiv fără limită, Facebook, Twitter sau orice altă modalitate pe internet) sau oricărei alte persoane sau entitate să îi declari, comentezi sau precizezi că ai intenţia de a discredita, deroga, critica, face de râs sau umili Samsung (inclusiv produsele Samsung, serviciile, angajaţii, agenţii şi directorii)”.

Bărbatul a refuzat să semneze acest acord de confidenţialitate, iar Samsung a refuzat să îi dea un telefon la schimb.

noobz.ro

Comentarii