De Business

Punem punctul pe știi

S-a dus sa spele masina si s-a trezit cu avarii de 3.000 de lei

miercuri, 08 decembrie 2010, 23:22
3 MIN
 S-a dus sa spele masina si s-a trezit cu avarii de 3.000 de lei
Administratorul Companiei Norocea RVR, firma care detine spalatoria automata, sustine ca exista asigurare pentru fiecare masina care intra sa fie curatata

Un iesean, care s-a dus sa-si curete masina la spalatoria automata a Companiei Norocea RVR, acuza ca s-a ales cu pagube majore. In urma spalarii Constantin Stoica sustine ca bandoul din dreapta i-a fost desprins de pe caroserie si rupt, iar portiera din fata a fost zgiriata.

Cum nu a ajuns la nici o intelegere cu reprezentantii companiei, ieseanul a depus plingere la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi, care i-a dat cistig de cauza si obliga Compania Norocea RVR la despagubiri.

De cealalta parte, conducerea companiei sustine ca nu cunoaste problema sesizata si nici nu stie de vreun control al comisarilor CJPC Iasi cu privire la acest subiect.

"Ce declaratie vrei?"

"In data de 6 noiembrie mi-am spalat autoturismul marca Mitshubishi L200 in cadrul spalatoriei automatizate RVR Norocea. In timpul procedurii de spalare am auzit zgomote ciudate la instalatia de spalare, mai exact in dreptul periilor rotative laterale. Am tras masina in interiorul boxelor pentru spalat interiorul si am observat ca bandoul rotii dreapta fata a fost desprins de caroserie si rupt. Totodata, in timpul ruperii acest bandou a fost impins in aripa fata si in portiera dreapta fata, rezultind avarii la caroseria masinii. Am anuntat echipa care lucra in acel moment, iar bandoul a fost gasit pe linia de spalare in dreptul acelor periei rotative", relateaza ieseanul.

A primit un bon fiscal stampilat, in care s-a mentionat incidentul, urmind sa revina ulterior pentru a discuta problema cu cineva din conducerea companiei. "Am revenit luni, 8 noiembrie, si am vorbit cu o persoana care s-a recomandat managerul companiei. I-am spus sa mi se puna la dispozitie o declaratie, un proces-verbal din care sa rezulte pagubele produse. M-a luat cu «Ce declaratie vrei? Nu sintem aici la politie! Vino miine si rezolvam», iar a doua zi au inceput eschivarile. Ca ei nu sint casa de binefacere si ca nu este original bandoul, ca nu trebuia sa fie acolo. Eu am avut noroc ca am stat cu panarama acolo sa mi se scrie pe bon stampilat ca bandoul a fost rupt pe linia de spalare. Am facut si poze in spalatorie la masina si la linia de spalare cu respectivele perii rupte", a adaugat Stoica.

"Un client pierdut inseamna alti zece pierduti"

Pagubele s-au ridicat la 3.000 de lei si, cum nu a reusit sa se inteleaga cu cei de la RVR, ieseanul a depus plingerea numarul 2.671 din 10 noiembrie 2010 la CJPC.

In raspunsul primit in urma cu doua zile se preciza ca reclamatia este intemeiata. "A fost sactionat contraventional conform legislatiei in vigoare si s-a dispus masura restituirii sumei de 3.028,69 de lei, conform art. 23, alin 1, din OG 2/2001, in termen de 15 zile de la data primirii procesului-verbal de constatare a contraventiei", se arata in raspunsul CJPC numarul 4.925. Reprezentantii Companiei Norocea RVR sustin ca nu au cunostinta de acest caz. "Nu cunosc aceasta problema. Nu stiu cu cine a vorbit dumnealui, pentru ca eu unul nu am discutat cu nimeni despre acest caz. Domnul trebuia sa faca o sesizare la noi. Exista asigurare pentru orice masina care intra in spalatorie si era in interesul nostru sa rezolvam problema, daca aceasta intr-adevar exista. Un client pierdut inseamna alti zece pierduti", a spus Radu Norocea, administratorul spalatoriei RVR.

Cit despre controalele efectuate de catre CJPC Iasi acesta sustine ca au fost efectuate dar nu pe aceasta tema. "Au fost stabilite doua intilniri cu administratorul spalatoriei si cum nu s-a prezentat la niciuna, procesul-verbal a fost intocmit in lipsa sa. Societatea a fost amendata si s-a dispus achitarea integrala a pagubelor suferite de reclamant", a conchis Daniel Piftor, comisar sef CJPC Iasi.

Comentarii