O speranta de opt milioane de lei

vineri, 04 august 2000, 23:00
2 MIN
 O speranta de opt milioane de lei

Un botosanean s-a trezit ca are de platit peste opt milioane de lei factura telefonica dupa ce a apelat la un numar de telefon cu taxa adaugata pentru a cere informatii vizavi de oferta unor de locuri de munca in strainatate. Tentat de anuntul dat in presa de o anumita firma care oferea locuri de munca in occident pentru gradinari, bucatari, ospatari si muncitori in constructii, acesta s-a gindit ca nu ar fi rau sa-si incerce si el norocul. Asa ca a apelat la numarul cu pricina, iar nota telefonica a fost pe masura informatiilor primite intr-o ora si 40 de minute. Vazind ca nu a primit nici loc de munca si nici sprijin din partea celor de la Romtelecom, in disperare de cauza acesta a reclamat teapa pe care a luat-o lucratorilor Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor. "Omul a fost de buna credinta si a dat telefon in speranta ca poate cei in cauza ii ofera un loc de munca. Cei de la firma cu <angajarile> l-au tinut de vorba intrebindu-l vrute si nevrute, iar rezultatul a fost acea nota telefonica de ordinul milioanelor. Deoarece am avut destul reclamatii de genul acesta doresc sa atragem atentia tuturor celor care pentru a se angaja folosesc servicile telefonice cu valoare adaugata ca noi nu avem cum sa-i aparam in conditiile acestea si o fac pe propria-i raspundere si cu riscul de rigoare. In acest caz nici Romtelecomul nu are ce sa le faca din moment ce este specificat ca numarul cu pricina este taxabil", a declarat Dorin Damian, directorul adjunct al OJPC. El spune ca singura solutie in cauzul celui pagubit este actionarea in judecata a firmei respective. (L.L)

Comentarii