Plata telefonului a devenit un luz prea mare pentru botosanei

luni, 17 iulie 2000, 23:00
1 MIN
 Plata telefonului a devenit un luz prea mare pentru botosanei

In numai 15 zile, de cind RomTelecom Botosani a majorat tarifele la serviciile telefonice, 30 de botosaneni au renuntat la serviciile societatii, reclamind valoarea mare a abonamentelor telefonice. Aceasta situatie nu pare sa ingrijoreze conducerea societatii care apreciaza aceasta cifra drept nereprezentativa in raport cu numarul total de abonati din municipiu. "La cei peste 30.000 de abonati va dati seama ca 30 reprezinta 0,1%. Desi au fost cetateni care au spus ca platesc prea mult, majoritatea au renuntat la telefon deoarece locuiesc la tara si nu folosesc telefonul," a declarat Angela Rusu, director comercial la RomTelecom.
Marea problema cu care se confrunta la aceasta ora conducerea unitatii o reprezinta neplata la timp a facturilor. Astfel, lunar, peste 100 de botosaneni ramin fara telefon din aceasta cauza. "Abia acest fenomen ne pune pe ginduri. Numarul celor care nu platesc la timp facturile si care solicita decuplarea telefonului creste de la luna la luna. Noi am indemnat abonatii sa se adreseze serviciilor noastre de relatii cu publicul deoarece le acordam zeci de alternative pentru a plati sumele restante. Decuplarea telefonului nu este o solutie. Avem cazuri in care abonatii isi platesc datoriile in rate, sau chiar cazuri sociale pe care le-am aminat o perioada cu plata," a mai spus Angela Rusu. (Marius PRELIPCEANU)

Comentarii