Operatori de telefonie criticati pentru servicii

luni, 18 aprilie 2011, 23:10
1 MIN
 Operatori de telefonie criticati pentru servicii

Primele disfunctionalitati au aparut saptamana trecuta, insa in ultimul timp s-au accentuat. Astfel, s-a ajuns ca utilizatorii celor doua retele de telefonie sa reuseasca cu greu sa duca la bun sfarsit un apel in conditii normale, sunetul fiind foarte slab.

Contactati, operatorii au prezentat versiuni diferite. Astfel, Vodafone a sustinut prin intermediul operatorilor de la serviciul clienti ca ar putea fi vorba de telefoanele utilizatorilor, insa a precizat ca va demara verificarile de rigoare. Clientii sunt pusi sa se inregistreze in baza lor de date urmand ulterior sa primeasca un raspuns de la serviciul tehnic al companiei, in 24 de ore. 

De cealalta parte, Orange recunoaste ca numarul de utilizatori depaseste capacitatea infrastructurii. Reprezentantii serviciului tehnic au precizat ca in zona de Nord Est a municipiului semnalul este slab din cauza unei congestii de retea (n.r. – numarul de utilizatori este mai mare decat permite capacitatea retelei) si a unei antene de semnal care s-a defectat. Angajatii diviziei tehnice sustin ca vor rezolva problema cat pot de repede, insa nu pot da un termen limita.

Pe site-ul companiei utilizatorii retelei care intampina astfel de probleme sunt sfatuiti sa verifice initial starea telefonului pe care il folosesc si, daca se constata ca defectiunile provin din calitatea semnalului,  sa se adreseze angajatilor Orange.

Nu este prima data cand utilizatorii retelelor de telefonie mobila intampina astfel de probleme, Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor inregistrand mai multe plangeri in acest sens.

 

Sursa: Monitorul de Botosani

Comentarii