Scandal la poarta HSR

luni, 02 august 2010, 21:07
2 MIN
 Scandal la poarta HSR

Enervat ca nu-si poate recupera automobilul, dupa o ora si ceva de asteptare intr-un soare dogorator, Relu Purnichi a sunat la redactia cotidianului "Monitorul de Botosani". "Imi cer imputernicire de la firma care e in Bucuresti, ar dura vreo doua-trei zile pana o obtin. Mi se pare abuziv, e un bun pe care eu il folosesc de trei ani, in certificatul de inmatriculare scrie ca firma mea este utilizatorul masinii", a declarat Relu Purnichi, care a adaugat ca nici macar la iesirea din tara nu i-a fost solicitat un astfel de document. "Pe afisul de la poarta nu scrie nimic de procura de la firma de leasing. Cu chiu cu vai m-au lasat sa intru in tarc sa-mi iau permisul si certificatul de inmatriculare", a mai precizat Relu Purnichi.

Dupa cateva minute, la poarta incuiata a venit o tanara care s-a prezentat ca dispecer. "Trebuie o imputernicire pe numele dumnealui de la firma care a cumparat masina si de la leasing trebuie o procura oficiala ca este utilizatorul masinii", a explicat ea. Dupa cateva minute, un alt angajat al firmei a prezentat prin gard hotararea de Consiliu Local, indicandu-ne paragraful "restituirea autovehiculelor ridicate se va face cu acordul agentului constatator, dupa ce proprietarul sau detinatorul legal, persoana fizica sau juridica, face dovada achitarii amenzii contraventionale, a tarifului special stabilit de Consiliul Local, potrivit legii, pentru activitatile de transport si depozitare". 

Reprezentantii HSR sustin ca au respectat legea

Intre timp, o angajata a firmei Trio Impres a adus o imputernicire potrivit careia Relu Purnichi este cel care foloseste masina. Contactat telefonic, viceprimarul Catalin Alexa a declarat ca nu stia ca in cazul masinilor cumparate in leasing este necesara o procura la recuperarea acestora. Dupa alte minute de asteptare, Relu Purnichi a fost chemat sa-si ia masina. A fost de ajuns sa declare pe proprie raspundere ca el foloseste masina.

"Domnul s-a prezentat la inceput fara niciun act doveditor ca el este persoana autorizata de a folosi autovehiculul respectiv si a devenit si agresiv verbal. E normal sa solicitam o procura de la societatea de leasing din partea fiecarui utilizator pentru ca nu putem returna un bun decat in baza unor documente", a mentionat Iulian Juncanaru, administratorul HSR.

 

Sursa: Monitorul de Botosani

Comentarii