De Business

Punem punctul pe știi

„Epoca magazinelor-mu­zeu, care te impresionează prin puterea brandurilor şi design a apus”

joi, 12 ianuarie 2017, 13:57
1 MIN
 „Epoca magazinelor-mu­zeu, care te impresionează prin puterea brandurilor şi design a apus”

Au fost ani când simpla expunere a unui brand de lux era suficientă pentru a marca o vânzare substanţială. Între timp însă, au intervenit două elemente disruptive în peisaj, online-ul şi criza, care au transformat magazinul-muzeu într-o „specie“ pe cale de dispariţie. Cum s-au reinventat „templele“ de shopping fără a-şi dilua cu nimic factorul X? Simplu. Au transformat achiziţia într-o experienţă prin personalizare.

„Epoca magazinelor-mu­zeu, care te impresionează prin puterea brandurilor şi design a apus. Nevoile consumatorilor de branduri de lux sunt mult mai nuanţate, noua experienţă este dominată de un tip de comportament de consum care mixează elemente din consumul online cu cele din offline şi o dezvoltare a serviciilor care au human touch“, spune Silvia Vlaicu, store manager The Place X, unul dintre primele multibranduri de lux de pe piaţa locală, sub umbrela căruia se află mărci precum Christian Louboutin, Alexander McQueen sau Jimmy Choo.

Elemente precum muzica bună sau personalul instruit şi amabil, cabinele luxoase, valet parkingul sau garanţia discreţiei s-au transformat din excepţii, în kit de supravieţurire pentru retailerii de lux care au înţeles ceva din lecţia ultimilor ani.

Aflați amănunte de pe zf.ro

 

Comentarii