Cine se uită la Antena 3? Jumătate din public are peste 65 de ani

marți, 05 martie 2019, 17:38
2 MIN
 Cine se uită la Antena 3? Jumătate din public are peste 65 de ani

Mai mult de jumătate din audiența canalului de știri România TV în prime-time (orele 19:00 – 24:00), la nivel național, este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani. Pe acest segment de public, România TV are cea mai mare cifră procentuală dintre toate televiziunile de știri, arată Forbes România într-o analiză.

În ceea ce privește Antena 3, jumătate din audiența națională, în prime-time, a canalului este formată din telespectatori cu vârste de peste 65 de ani. Este a doua cifră procentuală ca mărime după România TV. Antena 3 are cele mai mici cifre procentuale din audiență pe targetul tânăr dintre toate televiziunile de știri, mai arată publicația amintită.

Antena 3:

Circa 49% din audiența în prime-time este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani. Este a doua cifră procentuală ca mărime după România TV (57,4%) de pe segmentul televiziunilor de știri.

Grupa de vârstă 55 – 64 de ani deține o cotă de 32,9% din audiența națională a canalului Antena 3. Această pondere este cea mai mare de pe segmentul televiziunilor de știri, peste România TV (24,3%), Realitatea TV (24,6%) și canalul public TVR 1 (27,4%).

De altfel, circa 93,1% din publicul Antenei 3 are vârste de peste 45 de ani.

Publicul tânăr are cote procentuale reduse. Grupa de vârstă 18 – 24 de ani este prezentă în proporție de 1,1%, sub România TV (1,3%), dar ceva mai mare decât la Realitatea TV (1%).

De asemenea, grupa de vârstă 25 – 34 de ani deține o pondere de doar 0,9%, cea mai mică de pe nișa știrilor: România TV (2,1%), Realitatea TV (2,4%), B1 TV (2,4%) și Digi24 (7,1%).

În total, persoanele cu vârste între 18 și 44 de ani sunt în proporție de 5,6% la Antena 3, cea mai mică cifră de pe nișa știrilor, România TV (7,6%), Realitatea TV (14,5%), B1 TV (13%) și Digi24 (22,8%).

Aproape o treime (29,4%) din audiența în prime-time a canalului Antena 3 este formată din telespectatori cu studii superioare. Este o cifră mai mare decât la România TV (20,4%). Targetul cu studii primare este în proporție de 17,7%, iar cel cu studii medii are o cotă de 52,3%.

Citește integral pe Forbes.ro

Comentarii