De ce nu cumpără românii electrocasnice smart

miercuri, 07 aprilie 2021, 09:00
1 MIN
 De ce nu cumpără românii electrocasnice smart

Reveal Marketing Research a derulat un studiu despre comportamentul de achiziție al românilor privind categoria electrocasnicelor. Astfel, a analizat criteriile importante de alegere, precum și deschiderea consumatorilor față de cumpărarea produselor smart.

Deși peste jumătate dintre români declară că aleg în funcție de performanță, doar 19% spun că ar achiziționa brandurile mai scumpe și consideră că merită să investească în calitatea ridicată a produselor. Mașina de spălat (rufe) (32%), televizorul (33%) și espressorul de cafea (25%) sunt principalele electrocasnice pentru care respondenții ar fi dispuși să plătească mai mult pentru a se bucura de o calitate mai bună.

Acestea consideră că este important să găsească un echilibru între preț și calitate. Consumatorii caută astfel de mărci, în special pentru produse precum: aspiratoare (64%), aragazuri (60%), frigidere (60%), cuptoare cu microunde (60%) sau blendere (59%). Această tendință se reflectă și în criteriile cele mai relevante în decizia de cumpărare a românilor. Potrivit Reveal Marketing Research, 79% dintre români afirmă că prețul este principalul criteriu de alegere a electrocasnicelor. Performanța se află pe locul al doilea ca importanță, fiind menționată de către 61% dintre respondenți.

Mixerul (22%), foehnul (22%), fierul de calcat (20%) sau hota (17%) sunt produse pentru care românii ar sacrifica o calitate ridicată pentru a putea plăti un preț mai mic.

Aflați amănunte de pe noobz.ro.

Comentarii