Noua Chevy Corvette Stingray

duminică, 20 ianuarie 2013, 22:14
2 MIN
 Noua Chevy Corvette Stingray

"Cursa inarmarilor" la modelele sport atinge un nou varf cu cele patru tevi de evacuare grupate de la noua Stingray. 

Motorul este un V8 de 6.2 litri, care dezvolta 450 CP. Vor exista doua tipuri de transmisii: una manuala cu 7 trepte si cu automata cu 6 trepte (cu sistem de padele pentru schimbarea treptei in spatele volanului).

Despre greutatea masinii GM nu a anuntat nimic oficial, dar se pare ca acestia au promis ca noua lor super-masina va avea un raport putere/greutate mai bun decat Porsche 911 Carrera si Audi R8.

Revenind la motor: se pare ca inginerii GM au reusit sa scoata din cilindreea de 6.2 litri acelasi cuplu ca cel de 7.0 litri, care se gaseste pe modelul anterior Corvette Z06. Oficialii marcii au punctat faptul ca niste competitori de marca, precum BMW M3, Porsche 911 si Ferrari 458 Italia dispun de un cuplu de 340 Nm la o turatie de 2000 rpm, in vreme ce noul motor de pe Stingray, la ceaesi turatie ajunge deja la un cuplu de 540 Nm! Desigur, asemenea observatii indica obsesia americanilor de a fi pe locul unu macar din punct al cifrelor, si poate fi un bun argument intr-o cearta prieteneasca dintre un american posesor de Corvette Stingray si unul proprietar de Ferrari 458 Italia. Ramine de vazut cum aceste cifre se vor reflecta in timpii obtinuti pe circuit si in fisa tehnica privind performantele legate de demaraj. Se estimeaza ca Stingray va putea ajunge de la 0 la 100 km/h intr-un timp de sub 4 secunde.

Estetic vorbind, noua Corvette Stingray pastreaza alura care a conscrat modelul in ultimile decenii, dar designul devine mai radical si mai agresiv. Acest lucru este cela mai evident in partea din spate, unde cele patru tevi de esapament grupate impreuna indica o excaladare fara precedent in lupta supersportivelor.

Comentarii