Premii pentru profesorii din mediul rural

joi, 17 martie 2022, 02:50
2 MIN
 Premii pentru profesorii din mediul rural

Organizaţia Teach for Romania va premia la Iaşi profesorii anului din mediul rural la cele cinci categorii ale ediţiei din acest an. Juriul a selectat deja 15 cadre didactice finaliste, câte trei pentru fiecare categorie, fiind vorba de profesori din întreaga ţară. Printre nominalizări se numără şi profesori şi specialişti din Iaşi. Astfel, la categoria Dezvoltarea leadership-ului la elevi, printre cei trei finalişti se numără şi Aurora Enache – profesor în localitatea Răducăneni, iar la categoria Implicare în comunitate printre cei trei finalişti se numără şi Ioana Diaconu, profesor în localitatea Ţibana.

Anunţarea câştigătorilor va avea loc în cadrul Galei Profesorul Anului din mediul rural, eveniment care se va desfăşura în acest an la Iaşi, la Palatul Culturii. Întâlnirea cu cele mai dedicate cadre didactice din mediul rural va avea loc joi, pe 24 martie, de la ora 17.00, numărul de locuri fiind limitat.

Teach for Romania îşi desfăşoară activitatea în zonele defavorizate din mediul rural de 8 ani de zile, cooptând în fiecare an noi cadre didactice dedicate care să găsească soluţii de dezvoltare a educaţiei din zonele cele mai sărace. "La fel ca în prima zi, răspunsul nostru rămâne acelaşi – credem cu tărie că România are nevoie de mai multe modele în educaţie, de oameni care inspiră generaţii întregi de copii – adulţii de mâine – de oameni care să creadă în potenţialul fiecăruia, să le ofere educaţie cu dragoste, să îi educe în spiritul valorilor. Oameni care văd mai sus de firul ierbii şi ştiu că schimbarea în educaţie nu se produce peste noapte, ci printr-un efort susţinut, pe termen lung – efort care începe la clasă şi se continuă în comunităţi, iar mai apoi la nivelul întregii societăţi", explică reprezentanţii Teach for Romania.

Organizaţia Teach for Romania va acorda premii pentru cinci categorii, "Prevenirea abandonului şcolar", "Dezvoltarea literaţiei", "Dezvoltarea abilităţilor socio-emoţionale", "Dezvoltarea leadership-ului la elevi", "Implicarea în comunitate". (A.M)

 

Comentarii