De Business

Punem punctul pe știi

Agroindustriala Bucium investeste 10 miliarde de lei in imagine

miercuri, 14 iulie 2004, 23:00
2 MIN
 Agroindustriala Bucium investeste 10 miliarde de lei in imagine

Agroindustriala Bucium se pregateste pentru schimbarea la fata. Compania ieseana investeste aproape 10 miliarde de lei pentru a-si schimba identitatea vizuala. Intregul proces include schimbarea siglei si a etichetelor, dar si actiuni de promovare desfasurate pe litoral, la munte si bineinteles in Iasi. Campania publicitara, conceputa de firma „The Red Point”, a fost demarata in februarie insa primele rezultate au aparut in aceasta luna, odata cu lansarea noii game de vinuri Bucium, a site-ului www.buciumiasi.ro si a mai multor actiuni promotionale pe litoral. „Obiectivul nostru a fost sa rescriem practic manualul de identitate al companiei. Am pastrat doar cele doua culori traditionale (alb si grena) si sloganul («un vin destept se bea intotdeauna destupat»). Cea mai importanta parte a campaniei a fost refacerea in totalitate a etichetelor de pe sticlele Bucium, pentru a oferi o imagine unitara pe game de produse. Vrem sa readucem marca Bucium la nivelul de prestanta din urma cu citiva ani. Daca atunci existau 4-5 marci prestigioase de vin la nivel national, acum piata este invadata de peste 50 de marci si consumatorul nu mai are acces la vinuri de calitate” – crede Alin Miu, sales manager la „The Red Point”. „Pentru toate actiunile promotionale din acest an am alocat 7% din cifra de afaceri, adica aproximativ 8,5 miliarde de lei. Scopul urmarit de noi este sa extindem marca Bucium la nivel national. In prezent, Bucium are o cota de piata de 50% la nivelul judetului Iasi si 20-25% pe regiunea Moldova” – a spus Catalin Grecu, director de marketing la Agroindustriala Bucium. In anul 2003, Agroindustriala Bucium a inregistrat o cifra de afaceri de 120 de miliarde si un profit de 60 de miliarde de lei. (L.L.)

Comentarii