Campanie de promovare pentru Graceland, la 30 de ani de la moartea lui Elvis Presley

marți, 17 aprilie 2007, 18:02
2 MIN
 Campanie de promovare pentru Graceland, la 30 de ani de la moartea lui Elvis Presley

Compania Elvis Presley Enterprises Inc. a lansat, luni, programul "Discover Your Inner Elvis". Spoturile TV si reclamele pe suport print sau online au in centrul actiunii diferite persoane care sint imbracate in stilul lui Elvis.

Anual, in saptamina care include ziua cind a murit Elvis, 16 august, in jur de 30.000 de oameni viziteaza proprietatea sa, dar se estimeaza ca numarul se va dubla anul acesta, cind evenimentul va include si slujbe de priveghi, ce vor avea loc in serile de 15 si 16 august.

Evenimentele ce vor marca 30 de ani de la moartea lui Elvis Presley au inceput deja, cu concursuri pentru sosiile cintaretului, ce vor avea loc in 23 de locuri diferite din lume, de la Australia si America pina in Europa. Finala va avea loc la Memphis, in saptamina 11-19 august.

Cirque de Soleil lucreaza la un turneu dedicat lui Elvis si a semnat deja un contract pentru spectacole in Las Vegas, contract ce va incepe din 2009. Firma American Greetings, care produce felicitari, vrea sa dezvolte linia dedicata cintaretului de carti postale si decoratiuni pentru pomul de Craciun.

Elvis Presley a fost clasat recent de revista "Forbes" pe locul doi in topul personalitatilor care aduc cele mai mari venituri dupa moarte (dupa Kurt Cobain, solistul trupei Nirvana, clasat pe primul loc).

"Forbes" estimeaza ca Elvis Presley a adus incasari de peste 42 de milioane de dolari, numai intre 2005-2006, din produse de marketing sau drepturi de autor.

Elvis a murit pe 16 august 1977, la 42 de ani, dupa un infarct, iar Graceland, resedinta sa, a fost deschisa publicului din 1982 si este vizitata de aproximativ 600.000 de oameni in fiecare an. 15 procente din compania Elvis Presley Enterprises Inc. sint detinute de fiica starului, Lisa Marie Presley. (NewsIn)

Comentarii