Sistem, Hi-Q, Vita de Vie, The Amsterdams si Interzis au adoptat cate un ONG

joi, 16 iulie 2009, 18:32
2 MIN
 Sistem, Hi-Q, Vita de Vie, The Amsterdams si Interzis au adoptat cate un ONG

Cele cinci trupe si-au ales cite un ONG in misiunea caruia cred si pe care urmeaza sa il promoveze in concertele pe care le vor sustine.

Prima trupa care s-a alaturat acestei initiative a fost Sistem, care a ales sa sustina cauza organizatiei WWF – World Wide Fund for Nature (Fondul Mondial pentru Natura), a carei misiune este conservarea naturii.

Hi-Q a adoptat Fundatia Special Olympics din Romania , organizatie cu care a mai colaborat, sustinind concerte in interesul acesteia la diferite evenimente. Fundatia Special Olympics din Romania dezvolta programe pentru integrarea sociala prin sport a persoanelor cu nevoi speciale.

Vita de Vie a adoptat Asociatia UpDown, care ajuta familiile cu copii cu Sindromul Down prin intermediul informatiilor si serviciilor pe care le faciliteaza, ca urmare a colaborarii cu specialisti in domeniu. Asociatia UpDown este infiintata chiar de unul dintre membrii trupei.

World Vision Romania, organizatie care desfasoara programe de interventie umanitara de urgenta pentru copii si familii in dificultate, a fost adoptata de formatia The Amsterdams.

Trupa Interzis a adoptat doua organizatii: Fundatia "Inima de Copil", care ofera ajutor copiilor saraci, orfani sau bolnavi din regiunea estica a Romaniei, si MaiMultVerde, o organizatie care dezvolta si promoveaza atitudini responsabile fata de mediu la nivelul publicului larg.

Proiectul "Adopta un ONG" a fost initiat in anul 2007 sub umbrela Galei Societatii Civile, pentru a promova activitatea organizatiilor neguvernamentale din Romania. In prima instanta campania s-a adresat bloggerilor care puteau sa devina "parinti adoptivi" scriind un post pe blog despre activitatea ONG-ului adoptat si proiectele dezvoltate de-a lungul timpului. In aceasta prima etapa aproximativ 70 de bloggeri s-au prezentat pentru a-si revendica "certificatele de adoptie".

Campania a continuat in 2008, vizind agentiile de relatii publice si de publicitate. In cazul acestora, adoptia a constat in gasirea unei modalitati de promovare a proiectelor, pro bono, pornind de la o idee inovativa si realizarea unui print pina la organizarea unei campanii de relatii publice sau oferirea de consultanta in comunicare pe perioada nelimitata. In aceasta etapa au fost adoptate 16 ONG-uri. (Mediafax)

Comentarii