Coronavirusul a avut un efect major asupra modului in care oamenii folosesc aplicatia de dating Tinder.
Elie Seidman, directorul executiv al Tinder, spune ca aplicatia a fost mult mai folosita si a crescut rata de interactiune in perioada izolarii, trend observat si de alte platforme similare.
Doar intr-o singura zi, pe 29 martie, au fost inregistrate 3 miliarde de swipe-uri la nivel mondial, record absolut pentru aplicatie. In plus, a crescut si rata conversatiilor intre cei care folosesc aplicatia.
De la inceputul lui 2012, aplicatia a fost descarcata de 340 de milioane de utilizatori, insa veniturile Tinder vin de la aproximativ 6 milioane de useri care si platesc pentru versiunea "gold". Iar in timpul izolarii, rata de achizitie a acestui pachet a scazut simtitor. Abia dupa ce masurile de restrictie s-au relaxat in mai multe parti ale lumii a inceput sa mai fie accesat si acest serviciu premium.
"Cresterea in activitate a existat. S-au creat cu 15% mai multe 'match-uri' si numarul conversatiilor a crescut cu 10%, insa oamenii nu prea au mai fost dispusi sa plateasca pentru optiuni suplimentare", spune si Charlie Lester, expert in intalniri la platforma The Inner Circle.
Siedman spune ca abia in 2-3 trimestre se va vedea adevaratul impact economic asupra Tinder si daca, dupa ce intalnirile fizice vor fi din nou posibile, va mai ramane la fel de accesata platforma.