WhatsApp are coş de cumpărături. Cum trebuie să procedeze utilizatorii

miercuri, 09 decembrie 2020, 08:00
1 MIN
 WhatsApp are coş de cumpărături. Cum trebuie să procedeze utilizatorii

Cea mai folosită aplicaţie de chat împrumută un element tradiţional al magazinelor online şi-şi dotează utilizatorii cu un coş virtual în care să adauge produsele pe care doresc să le cumpere.

Shopping-ul online este modalitatea de monetizare pe care Facebook a ales-o pentru WhatsApp, după ce a renunţat, cel puţin temporar, să proceseze datele utilizatorilor pentru a-i targeta cu reclame.

În aplicaţiile de chat, spre deosebire de magazinele online, cumpărăturile se fac prin mesaje schimbate între utilizator şi companie – nu există o interfaţă grafică elaborată, unde utilizatorul să poată selecta sau compara produsele.

Însă, asta nu înseamnă că WhatsApp nu poate să împrumute elemente ale magazinelor online pentru a creşte propriile venituri şi pe cele ale companiilor care folosesc versiunea de business.

Astfel, după o scurtă perioadă de testare, WhatsApp lansează coşul de cumpărături, o facilitate care funcţionează similar celei din magazinele online, care este uşor de folosit şi grăbeşte procesul de cumpărare.

În loc să trimită câte un mesaj pentru fiecare produs cumpărat, utilizatorii pot acum să adauge mai multe produse în coş şi, la final, să trimită o singură comandă pentru toate produsele din coş, ceea ce simplifică operaţiunea pentru ambele părţi.

Aflați amănunte de pe news.ro.

Comentarii