De Business

Punem punctul pe știi

Jumătate din traficul eMag vine de pe tabletă şi mobil

marți, 24 ianuarie 2017, 02:50
2 MIN
 Jumătate din traficul eMag vine de pe tabletă şi mobil

Ieşenii fac în număr mare cumpărături direct de pe mobil pe site-ul eMAG. Dispozitivele mobile sunt principalul canal de informare pentru tot mai mulţi români, iar în 2016, peste 151 de milioane de vizite au fost înregistrate pe site-ul eMAG, în medie 55% din traficul total provenind de pe smartphone şi tabletă, informează reprezentanţii retailerului online în comunicat.

În ultimii doi ani, vizitele de pe dispozitivele mobile au crescut de cinci ori, depăşind atât ca ritm de creştere, cât şi ca valoare absolută evoluţia traficului de pe desktop. Comparativ, desktop-ul a adus aproximativ 120 de milioane de vizite în 2016, cu 23% mai mult faţă de anul precedent, au specificat oficialii eMAG.

Cele mai multe comenzi plasate de pe dispozitive mobile, 62%, au fost făcute de persoane care au până în 35 de ani. „Folosirea smartphone-ului a devenit firească, iar comerţul online se potriveşte foarte mult cu acest comportament. Clienţii sunt astfel aproape de toate produsele pe care şi le doresc. Eforturile făcute de noi în tot ceea ce a însemnat dezvoltarea şi îmbunătăţirea aplicaţiei eMAG se reflectă în gradul ei ridicat de utilizare. Aplicaţia permite clienţilor noştri să se informeze instantaneu despre produsele care îi interesează, să citească review-urile făcute de ceilalţi utilizatori, ceea ce îi ajută să ia decizia de cumpărare repede”, a declarat în document Bogdan Axinia, VP Platforms & Technology Director eMAG.

Chiar dacă utilizatorii folosesc în continuare preponderent browserul de mobil, aplicaţia eMAG a înregistrat o creştere. Raportat la sistemul de operare, utilizatorii eMAG folosesc cel mai des smartphone-uri sau tablete cu Android, reprezentând 78% din traficul total de pe dispozitivele mobile, pe când sistemul iOS a adus 20,5%. „Pe vârste, datele arată că 48,4% dintre utilizatori au între 25 şi 34 de ani, categorie urmată de cei între 35 şi 44 de ani (28,5%). De asemenea, cei mai mulţi clienţi care au accesat site-ul eMAG de pe dispozitivele mobile sunt din Bucureşti – Sectorul 6, Constanţa, Cluj, urmate de Timiş, Iaşi, Bucureşti – Sector 1, Ilfov, Prahova, Braşov şi Bucureşti – Sector 2”, se mai specifică în comunicat.  

 

 

Comentarii