De Business

Punem punctul pe știi

Advertorial

2022 este anul online-ului: Afla cum să-ţi ajuţi afacerea să fie mai profitabilă şi mai vizibilă! (P)

miercuri, 12 ianuarie 2022, 13:00
3 MIN
 2022 este anul online-ului: Afla cum să-ţi ajuţi afacerea să fie mai profitabilă şi mai vizibilă! (P)

Nu mai este o noutate pentru nimeni că mediul online s-a dezvoltat de la an la an, în România, dar şi peste tot în lume. Din acest motiv, multe firme s-au orientat către această piaţă în expansiune, fie prin site-uri bine puse la punct, care le ajuta să fie mai vizibile pe internet, fie prin crearea unui magazin online că o alternativa la cel fizic.

Statisticile vorbesc de la sine în această privinţă: în 2019 erau aproximativ 20.000 de magazine online în România. În 2021, tot mai multe companii şi-au transformat afacerile, din punct de vedere digital, accentul fiind pus pe marketplace-urile de nişă, în diferite industrii. În 2022, tendinţa începută cu un an înainte, a unui comerţ electronic personalizat, se va dezvolta şi mai mult, astfel că mulţi specialişti spun că Anul Nou va fi unul al online-ului, în care firmele care vor înţelege importanţa acestui mediu şi îi vor acorda atenţia cuvenită vor avea de câştigat.

Site-ul web bine pus la punct şi optimizat – pas esenţial pentru toate companiile

În 2022 nu mai este nevoie să lise aducă la cunoştinţa oamenilor că este vital să fie prezenţi în mediul digital. Ei acum trebuie să se concentreze pe ce pot face pentru a deveni cât mai vizibili. În acest sens este foarte important să-şi îndrepte toată atenţia către un site web bine realizat, optimizat şi axat pe client.
Un website este cel mai puternic instrument de comunicare al unei companii, fiind o adevărată proprietate virtuală care spune foarte multe despre aceasta. Şi ar fi bine să spună cât mai multe lucruri bune, de fapt. Pentru a avea garanţia că un site se prezintă aşa cum trebuie în fata potenţialilor clienţi, că respectă politica firmei, că oferă tot suportul pentru vizitatori, că are un aspect plăcut, citeţ şi aerisit, este indicat că firmele să apeleze la experţii în domeniu, cum sunt cei de la VeryCreative.

Având o experienţă bogată pe această piaţă, cunoscând tendinţele în materie şi fiind la curent cu toate instrumentele actuale, specialiştii îi ajută pe antreprenori să-şi vadă afacerea acolo unde îi este locul: cât mai sus în rezultatele căutărilor de pe internet, pentru a fi cât mai accesibilă potenţialilor clienţi.

Dezvoltarea unei afaceri online, alternativă la cele fizice

Da, un site web este indispensabil pentru o firmă, oricât de mică sau de mare ar fi, pe orice piaţă ar activa. Însă, în 2022, se continua o altă tendinţa care a început în 2021: dezvoltarea unei afaceri online. Aceasta poate fi o alternativă la una demarata în viaţa reală sau poate fi începută de la zero. Este nevoie de crearea unui website specific, pentru care, de asemenea, se poate opta pentru specialiştii în materie.

În prima fază, va fi nevoie de un domeniu – adică adresa digitală a magazinului, după care se va alege găzduirea web dorită. Urmează dezvoltarea unui site de ecommerce competitiv, care să beneficieze de un design personalizat în funcţie de afacere. Un loc important îl ocupă, pe lângă design şi conţinutul acestuia: fotografii de produs şi descrieri, articole utile şi publicitare, dar şi modul în care informaţia este prezentată, pentru a-i ajuta pe vizitatori şi a-i transforma în clienţi.

În concluzie, în 2022 firmele care vor ţine pasul cu lumea în continuă dezvoltare a online-ului vor face diferenţa pe piaţă, vor fi mai vizibile şi vor avea mai multe şanse să înregistreze profit, într-un timp mai scurt decât restul.

 

Comentarii